sâmbătă, 10 decembrie 2011

5.

Dragă Cristian,

Te-am sunat aseară. Nu erai acolo. Mi-a răspuns un tip şi mi-a spus că eşti pe traseu.
Care traseu? l-am întrebat. Mi-a explicat că la ei eşti vatman. Asta, cică, ţi-ai dorit tu,
aşa ai scris acolo, la ei în chestionar, imediat după ce ai ajuns. Că vrei să ai un tramvai,
"tramvaiul douăşase. Cu compostoare de argint şi geamuri din cel mai curat cristal.
Cu scaune capitonate şi cu bare de susţinere învelite în pluş.” Şi dorinţa ţi s-a îndeplinit. 
O singură problemă e cu toată povestea asta, mi-a mai spus.
De când ai apărut tu, nu mai vor îngeroaicele să zboare.
Stau toate grămadă prin staţii, ca roiurile de albine.
Toate vor în tramvaiul douăşase.
Am rămas mută.
Mă bucur că eşti fericit.
Aşa că, de pe Pământ, ce să-ţi mai povestesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu